Sunday, July 3, 2011

L to the O to the V to the E

Hi , Salam satu Malaysia . #salam sikit , keh keh keh . 

Awat aku rasa macam malas semacam nak pegi sekolah haaaa ? Korang ada rasa tak ? Kalau ada sila taip ON BOSAN ke Rumah Nenek korang . Okey NUR SYAHIRAH , kau tak boleh macam ni . Kau dah lah pemalas , kang bertambah jadi pemalas nak mamfus kang . So baik jangan . 

Sebenarnye kan gua winduuuuu habis kat " dia " . Ayat gangster sikit , guna gua lu #sambil buat muka ala ala Tumulak masa dia cakap " Sharif bin Sharifuddin , mu ingat idup mu tok sene ! " . Ada gaya tak ? Perhhh , lepas ni boleh lah berlakon cerita Ninja Boy :)

Okey kena serius ! 

Aku memang rindu gilaaaaaaaaa kat AA ni :'( 
Sampai bila lah kita nak bergaduh ? Kahwin jelah senang . So tak gaduh :')

Tapi kan , sedangkan lidah lagi tergigit , ini pula rumah tangga . Ewahhhh aku malam ni , mimpi apa nak jiwang ni . Mimpi ngeri kot .

Okey dah lah . Kalau taip memanjang , tak ada orang nak baca . So Chawwwww :)

Good night awak yang bernama Alif Azfar :)
Semoga esok menjadi hari yang indah buat kita :')

Babai .

No comments:

Post a Comment