Saturday, March 12, 2011

kawan zaman sekarang =='


haduyyyyyyyyyyyyyyyy ! geram seyhhh ! kenapa zaman sekarang neyhh susah nak cari kawan baik haaa ? semuaa kawan macam vavi ! kita punya jaga hati diaa . diaa ada jaga hati kita ? tak ke BODOH NAK MAMFUS tu ? * ditujukan khas kepada XXXXX

aku ada cerita pasai kawan yang tak guna neyhhh . mau dengan cerita ? * ce cita ce cita ;p ewmmm . cam neyhh . " S " ( girl ) suka dekat sorang budak lelaki " H " . dari tahun lepas lagi dyeorang macam suka sama suka . cuma tak couple sebab dyeorang neyhh tawu couple tu haram . so dyeorang just kawan . tapi tahun neyhh masing - masing macam buadd hal sendiri .        

yang " H " neyhh rapat dengan ramai perempuan . terutamanya kat " W " neyhh . tapi dyeorang neyhh kawan baik sangat - sangat . kalau " W " ada masalah je . dye mesti cerita kat " H " . dipendekkan cerita laa . semuaa masalah " W " neyhh " H " tawuu . tapi , " W " neyhh perasan yang " S " neyhh jeles cuma diaa diam saja . walaupun " W " neyhh rapat dengan " H " , diaa tetap jaga hati " S " 

tapi baru - baru neyhh . aku & " W " dapat tawu yang " H " neyhh couple dengan kawan baik " S " tu sendiri . tapi si " S " neyhh tak tawu pun . tak ke banggang ke ? sial betul perempaun tuuu . demi cinta , sanggup tikam kawan baik sendiri . tapi si awek " H " neyhh takut yang aku & " W " bagi tawu si " S " tuu . * tawu takut ! mase couple tu tak takud pulak ? bodoh seyhhh kau ! memang mintak penerajang aku ! tapi kan ! sejahat - jahat aku laa . tade laa aku nak bagi tawu si " S " tu yang kau couple dengan diaa . aku neyhh lagi pandai dari kau . aku pikir perasan " S " kalau diaa tawu hal sebenar . huhh !! kau tu ada pikir ???? * setan laa

oke besambung cerita tadi . oleh kerana awek " H " neyhh takut . diaa pun terus terang kat " S " cerita sebenar tanpa pikir apa yang " S " akan rasa ! tapi lepas " S " neyhh tawu . diaa buadd cool je . lansung tak tunjuk kan yang diaa sedih , sakit hati , geram , marah dan sebagainyaa .

dalam masa yang sama . si " S " neyhh sempat lagi jaga hati awek " H " neyhh . * macam babi kan awek " H " neyhh . siap diaa cakap kat " S " lagi yang aku neyhh PEREKA CERITA , SUKA MEMUTUSKAN HUBUNGAN PERSAHABATAN ORANG ! perhhhhhhhh ! mane tak panas hati aku . memang ikut kan hati aku nak belasah kau laaa sial ! tapi nasib baik hari tuu ada majlis maulidur rasul & hari jumaat . diaa nak selamat . diaa tuduh aku cam tu ?? sial dohhh kau !!

takpa takpa ! tunggu naik sekolah nanti ! kau tengok apa yang aku buadd ! kau tunggu laa betinaa tak tawu maluuuuuu !! GRRRRRRRRRRRRRRR !

P/S : maaf kerana banyak maki - makian disini . geram menguasai hati dan sanubari saya :)
dan sape yang terasa tuu . PADAN MUKA KAU !! 

comot temok ;p


1 comment: