Thursday, March 17, 2011

♥ HANG OUT ♥

whoaaaaaaaaaa !! best seyhhh hang out semalam . kua dengan si kembar aku ( kyko eyka ) , adek sedara aku ( tyra ) and boyfie akuuu ♥ ( alif azfar sygs ♥ ) ;p

sesampai saja kat sana aku terus menuju ke KFC ! lapaaa bhai ! perut aku sudahh buadd konsert KPOP ;P memacam lagu kuaaa . syokkk :D HAHA . then makan laaa kan . ape lagi . SERANGGGGGGGG ! ;P

after makan kiteorang terus menuju ke pantai mersing untuk sesi lepak melepak ;p haduyyyyy ! penadd seyhhh jalan . 20 batu ! HAHA ;P * nampak beno tipuu ;p encik alif azfar senang laa . diaa naik moto . * tak aci ! ;p

yahhh ! sampai jugakkk :D duduk laa . penadd tawu taaa ?! tatawu ?! pegi makan pasir ;p then cik eyka & cik tyra punn menjalan kan aktiviti photography . memacam posing dyeorang buaddd ==' . aku dengan boyfie kesayangan aku  duduk sajaa ditepi dyeorang .

tengah syokkkkkk duduk duduk . ade orang call encik alif . orang tu suruh encik alif balik sebab ade tugas yang kenaaa buadd . almaklum laa . bisnesman  husband aku rajin :) husband korang ada ? huhhh ! HAHA :D * gurau sajaa . haaa ?! taa bole gurau ? sumpah jadik mesin jahit kang !! 

then encik alif punnn balik . babai sayangs  take care . jangan bawak lelaju tawu . kalau nampak kucing elak ;p tapi kalau nampak perempuan , langga jeee ! ;p 

then aku , eyka & tyra pun jenjalan . sambil berposing sakan . nak tengok gegamba kteowg ? tengok laa ! tanak tengok sila tutup mata !! ;p








iloveyouuu sayangs ♥ alif azfar ♥

1 comment: