Saturday, January 22, 2011

memang hati dahhh benci (!)

aku benci betul laa orang yang suka add untuk menambahkan kawan dye jerkkk (!) haduyyy (!) pantang betul nenek moyang aku (!) macam nakk cincang jerkk orang macam neyhhh (!) kalau aku cakap aku benci (!) aku benci laa (!) hoyyyy kepade minah or mamat yang berkenaan (!) korang buadd semak je laa (!) semua sombong gilaa vavi (!) haa (!) hambek kaw (!) besa punya tulisan aku bagi (!)

minah dan mamat tuu memang sengaja menempah pelempang aku laa . hadehhhh (!) manusia jenis neyhh pun ada kaa ? ape naa jadik laa . penadd aku meng-remove budak teydak reti bahasa neyhhh (!) haishhhhh . buadd sakit hati kalau difikirkan . what evaaaa ~ =='

hey heyy (!) aku baru lepas kuaa . haiyaaa (!) best gilaaa . budak teydak pernah keluar malam . macam neyhh laa . punya laa excited . aku keluar makan kat BROTHER JOE bersama akak ku serta membe membe nya . hoho :P kuadd kitorang gelakk tadi . tu pun nasib baik aku teydak guling guling kat lantai tuu . HAHA . best gilaa . semua suka buadd lawak . suka suka :)

sayang semuaa <3 auwww ~ good night . mauu gayuttttt . HAHA :P

No comments:

Post a Comment