Tuesday, May 17, 2011

Aku menghidap penyakit yang SERIUS .

Hi kawan . Terkejut tak bila aku cakap aku menghida[ penyakit yang SERIUS . Percayalah , nanti aku belanja choki - choki . Okey set ! Sayang korang lahh ♥  Loveee . Haha . Berbalik kepada cerita tadi , okey aku tak nak dapat dosa menipu free .

So baik terus terang saja kan . 

Penyakit itu adalahhhh . Jeng jeng jeng .

Penyakit M 

Penyakit apa tu ? Penyakit MALAS :(

Kenapa haaaa ? Kadang - kadang nak update belog pon rasa malas tu membuak - buak . Tapi betul lah kan aku cakap penyakit SERIUS . Haishhhh , bagi tapak saiz 4 kang baru tahuu * Cehhh , konon - konon aku gangster lah ni . 

Aku nak tunjuk gambar aku masa pergi Tanjung Leman . Tak lawa pun . Tapi aku nak tunjuk biar lah . Kalau tak nak tengok sila tutup mata ataupun main teng - teng . 


Aku upload satu saja , sebab nak upload banyak - banyak lama gila . Sempat tidur tahu tak . Okey lah . Itu saja kot . Babai :)

1 comment: