Thursday, March 3, 2011

♥ twin's fairytale ♥

kami kemba ? yakahhhh ? ramai orang tanya betui kaa ? hey hey !! kemba laaa !! lain mak lain bapak ;p btw . kitorang neyhhh sebenanye SEDARA ♥  oke ? sekarang sudahhh tawu ? good !! 100 markahh untuk anda ! HAHA . TAHNIAHHHH ♥ 

tapi aku sayang kaw laa budak debab ♥ SERIUSSSS !! tak pecaya ? belah laa katak ;p tapi aku tawuu . aku neyhh sedikit PEMALAS . erkkkk ! oke oke !! banyak PEMALAS . HAHA . asyik kaw jee yang buaddd keje ;p *padan mukaa . HAHA . tapi aku mintaa maaf yahhh sayangs ♥ later aku buadd laa . HAHA . 

hoyyyyy ! AKU SAYANG KAU !! paham ? oke good ♥ 

JANGAN TIRU AKSI INI !!
masa jenjalan naikk motor . sebab tuu laa tudung jadik cam tuuu sekali . aku yang bawak . walaupun kaki taa bape naa sampai . buadd buadd sampai sudeyhhhh ;p


masa zaman bebudak dulu ! time neyhh COMEL kudd ! sekarang muka  aku macam PECAH RUMAH ;D



masa neyhhh kat kampung . ENDAU , MERSING . * yang tatawu buadd buadd tawu orr makan pasir ! HAHA .


tak perlu kata apa apa ! SENYUM ;)

No comments:

Post a Comment