Wednesday, February 2, 2011

alamakkk ! aku sudahh ketagihh !

yummy maggi
sejakk bebelakangan ini . mummy aku perasan yang aku sudahh ketagihh MAGGI . so maybe mummy aku risau aku jadi lembab or sengal ! mula - mula diaa sorok periuk kesayangan aku ! * periuk yang selalu aku guna untuk masak maggi ( shomel periuk tuu kecik saja ) HAHA :D 

lepas aku sudahh jumpa periuk sesayangan aku tuu . maggi aku sebungkus besa pulakk hilang ! benggang betul aku dengan mummy aku  neyh . mauu main sorok - sorok pulak . aku tanyan mummy aku kat mana maggi . diaa cakap diaa taa tawu . padahal diaa yang sorok . kalau diaa jawab taa tawu tu maknanya diaa yang sorok ! sudahh kenal sangat dengan mummy aku neyhh . HAHA :D

tapi ibuuu ! please laaa ! pulangkan ! saya mahu makan maggi sedapppppp ! ♥  * yummy ~

tengok haa diaa makan ! kan sedappp !
ibuuu ! pleaseeeeee ! sedap nyaa tengok minahh korea neyhh makan maggi . * jeles . ibu pulangkan yeeee  nanti kita belanja ibu gulagula




comot temok maggi 

No comments:

Post a Comment